30/12

Jag hade tur och kunde smita från jobbet tidigare igår. Cyklade som galen för att hämta ut mina skor som kommit och sen vidare hem för att göra mig klar. Hade en knapp timme på mig innan bussen gick! Väl i Vännäs fick Marias granne från grannbyn hämta mig då jag annars inte hade tagit mig vidare ut till Örsbäck. Jonas hade inte anat någonting och festen blev mycket lyckad. Efter många trevliga timmar i Örsbäck bilades vi in till Umeå för utgång. Jag som ensam tjej gick ut med nio, mer eller mindre okända killar och hade mycket trevligt! :) Däremot började jag efter ett-tiden känna att det var dax att börja dra sig hem. Fyra timmars sömn och utebliven middag är inte den bästa grunden ;) Jag sov som klubbad. Missade flera samtal på mobilen, vaknade med tända lampor och idag har jag trivts bäst i stilla läge. Jag som aldrig brukar bli dålig! Nåja, jag har haft en skön bakisdag och tänkte fortsätta i samma tempo ett tag till. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! Äntligen små planer för nyårsafton. Tror det blir utmärkt :)

Idag är en typisk Bryan Adams -dag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad härligt att du har planer, vad är det för några då? :)
Gott nytt år gumman! PussPuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback