31/12

Varje år brukar jag försöka skriva en kort sammanfattning om "Året som gick". I år känns det som att jag inte alls hunnit vara med och att sammanfattningen blir lite klen. Ni får helt enkelt ta er en bakåtkik i bloggen om ni är mer nyfikna på vad som hänt :)


Januari
- Året inleds med att Malin & Anton får en liten Marcus
- Min storasyster Helena fyller 30 år, och firar med kalas i Brån.
- Hanna bestämmer sig för att flytta till Jonas i Stockholm


Februari
- Jag åker ned till Linnea och vi har en kanontrevlig kväll med Barbados i Östersund


Mars
- Jag & Helena åker ned till Hanna och hälsar på i Stockholm.
- Även detta år befinner jag mig i Globen när Melodifestival-finalen går av stapeln
- Catrine & Marcus får en liten Wilma, och flyttar sedan till Kramfors
- Sandra & Samuel får en liten Oliver


April
- Min lillebror fyller 15 år (Min lilla bror är snart stor!)
- Kärt återseende med Magnus på skivsignering i centrum


Maj
- Jag & Lars åker på en efterlängtad utlandsresa till Cypern, en jättehärlig vecka i värmen!
- Det är Brännbollsyra i stan och vi (jag & Ida) laddar för Rosenström, lite för mycket.
- Mamma & pappa installerar ett rymdskepp till bubbelkopp


Juni
- Det absolut svåraste i mitt liv hittills inträffar. En fruktansvärt jobbig tid, en livskris. Tack till alla vänner och min familj som stod vid min sida. Tack Lars för att du finns.
- Majsan flyttade till Marie, Kisse & jag flyttade till Tomtebo
- Firade midsommar i Laxbacken


Juli
- Daniel konfirmerar sig i Strömbäck
- Jag börjar ta mig ut på dansbanorna igen!
- Åker ut på Visfestivalen på Holmön under hemska sjöfårhållanden.
- PDoL dagen efter, en snabbvisit på några timmar.
- Fiskar kräftor för första gången i mitt liv. En trevlig kräftskiva med jobbet dagen efter!
- Rix FM-kalaset
- En oförglömlig resa till Norge med Anders, Micke & Marie.
- En resa på båt i fyra dygn i Höga kusten (Trysunda, Ulvön, Skeppsmaln och Mjältön).
- Jag får gallstensbesvär

Augusti
- Hanna & Jonas kommer hem och hälsar på i Umeå
- Dansandet fortsätter och ökar. Jag börjar buggkurs på UDI.
- Jag skriver i min blogg; När man vet vad man vill så känner man det


September
- Dansmaran i Övik, en jättetrevlig helg med Örjan, Therese & Lars-Erik


Oktober
- Födelsedagsfest för Ida & Johanna
- Dansmara i Hudiksvall
- Erik & Angelinn får en liten Emanuel
- Mitt tredje syskonbarn föds till världen, en liten Noel.


November
- Min syster startar eget (Panorama) och jag assisterar vid två föreläsningar


December
- Johanna sjunger på julkonsert i stadskyrkan
- Åker till Linnea i Östersund och besöker även L-E i hans hem där
- En lugn, skön jul i Bodbyn. Juldagen hemma i Sävar med familjen.
- Marias sambo Jonas fyller 30 år


Idag skulle vart min och Lars tredje förlovningsdag i ordningen. Även om jag vet att beslutet var rätt nekar jag inte till att det känns i hjärtat! Ikväll ska jag fira nyår med Ida, Jens & Annika. Det blir en lugn och mysig kväll med middag. Sen stannar jag där tills imorgon.


Nyårslöften är det sämsta som finns. Det handlar oftast om saker man önskar att man kunde ta tag i, men som man sällan lyckas med. Därför vågar jag i år säga att mitt blir - Att skaffa rutiner i mitt liv.


Var försiktiga ikväll,
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback