10/02

Idag är jag ledig. Det är så otroligt skönt. Ledighet kommer nog aldrig kunna överskattas! Men redan imorgon är det jobb igen som gäller. Lö 7-17 och sön 7-16. Blää!

Malin kom hit vid 10.30. Då var det dax för lille Marcus att äta lite. Han växer så det knakar! Oj oj, han är så fin så. Och luktar fortfarande så där ljuvligt bebis. När han ätit var det dax för oss att äta, vi gick runt och funderade men hamnade på Frasses! Det funkar ju alltid ;)

Fick låna David lite (Helena behövde lite passning) och plötsligt var allt så som vi önskade en gång, att vi skulle ha barn samtidigt. Han är så mysig min systerson! Mosters stolthet!

Är hemma nu, Malin har åkt och mamma orkade inte komma till stan. Kan inte spåstå att jag har speciellt mycket kul? Jag köpte ett par nya brillor till Cypern. 29:-(!) kan man ju inte klaga på. Nu har jag köpt  en ny bikini, linne, solglasögon, badlakan och en kimono till resan :) Bäst att vara i tid.

Jag & Lars råkade i tjafs igår, det är så onödigt och tråkigt. Jag tror vi redde ut allt i morse. Funderar nu om vi ska äta ute ikväll bara vi två, eller om jag ska göra fläskpannkaka?

Efter viss pushning av lillasyster är jag här. Och hoppas att jag förblir det! Peppa mig.
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback