11/02

Sitter hemma ensam, och klagar egentligen inte. Det är rätt skönt att ta det lugnt! Det var kolonialfest ikväll, men peppen fanns inte riktigt och jag jobbar ju även imorgon :/ Sen är jag visserligen ledig iaf två helger i rad. Nästa helg kommer Sofia & Pernilla (my babies!) och helgen efter det blir det att åka till Linnea och träffa Barbadosarna igen! Ser fram emot det. Och snart är det Melodifestival, jag längtar så jag går sönder! Magnus måste vinna :)

Igår köpte vi en bil. Ja, den är ju allt ifrån snygg! Den går framåt, med lite vilja och chok(hur stavas det?) Jag hade tänkt vägra köra den, men insåg redan idag.. första dagen att det kommer vara omöjligt. Tror ändå inte Lars kommer vilja ha den så länge, max några månader faktiskt.

Har tänkt att jag ska försöka ta hand om mig själv lite. Börja träna, nä det kommer jag nog aldrig fixa :/ Peppa mig, dra mig till gymmet. Snälla, någon? Men sluta med godis, det ska jag verkligen försöka helhjärtat med från måndag. Jag & Malin.

Tänkte skicka en tanke till Malin vars bil brann upp igår. Tack Gud att de klarade sig oskadda hon och lille Marcus!

Vidare ut i cyberspace ;)
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du klarar godislöftet, det är inga problem, jag skulle gärna börja träna med dig, om jag hade kunnat. Ska nog börja simma här på dagarna hade jag tänkt. Skönt när man har bil dit och hem och slipper betala bensinen.... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback