12/02

Följde med pappa hem efter jobbet idag. Lars var ledig och hade vart här och skulle få hjälp av pappa i garaget ikväll, så jag såg ingen anledning till att åka hem och bara vänta. Det är rätt mysigt att komma hem och få allt serverat ;) Därför har vi bokat in en middag här imorgon också. Vi ska nog köra skoter imorgonkväll, det känns kul! För mig blir det ju inte så många vändor per år, men jag har iaf förarbeviset :) Viktigt!

Det har vart ruskigt lugnt på jobbet idag. En sån dag då man egentligen inte hade behövt vara där men man kan inte gå hem pga av de fina pengarna man tjänar! Håller för övrigt få lite koll på min ekonomi vilket känns skönt. Och till veckan börjar(som sagt?) godislöftet..

Usch så jag luktar fisk :/ Skulle vara skönt att få åka hem och duscka snart! Satsar på en tidig kväll då vi börjar tidigt imorgon. Iofs sluta jag tidigt också, men ;) 6-12 enligt schema.

Massa pladder, men det är ju frivilligt att läsa..
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback