13/02

Sånt underbart väder det är idag! Det är visserligen kallt, men och? Solen skiner ju! Har köpt nya brillor. Hade helst bara velat gå ut i dem, en dunväst och bara njuta. Men för det första, har ingen dunväst :/ Vill ha en sån som syster har.. Hanna! ;) För det andra hade jag behövt duscha och torkar håret innan, det ids jag inte.. hehe, och sist men inte minst, kan man gå ut i solbrillor mitt i vintern? Tja, jag vet inte.

Slutade tidigt idag, så härligt så. Och börjar sent imorgon. Men Alla hjärtans dag blir nog inte riktigt lyckad är jag rädd. Lars jobbar 6-15 och jag 16-21 :( Där rök den dagen. Men men, de finns ju andra dagar att mysa på! Har iaf köpt en jättefin ros till honom idag ;) Räknade ut att vi är inne på 41 månader nu *ler*

Skulle egentligen till optikern imorgon, men jag har inte haft diciplin nog att använda alla linser, så jag skylde på att jag inte hade tid och sköt upp tiden en vecka ;) Jag ska lära mig använda dem, bara inte ännu, hehe.

I det här vädret kan man ju inte sluta längta till Cypern. Exakt 80 dagar kvar till avresa! Sol, värme.. åh så underbart!

Sofia & Pernilla kommer verkligen i helgen! Jag kan inte fatta att vi ska ses, är så lycklig över det. Jag & Linnea och Barbadosarna ska ses om två veckor! Lovley!

Middag i Sävar ikväll, hoppas på något gott! :)
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback