14/02

Idag är det kärlekens dag, och här hemma blomstrar kärleken! Så underbart med vår, man blir liksom lyckligare. Lars hade vart gullig och bytt tid så vi fick hela förmiddagen tillsammans och jobbar kväll båda två istället. Åt en jättemysig frukost här hemma, allt fanns verkligen på bordet! I övrigt tog vi det bara lugnt innan vi givk ut i vårvädret. Vilken dag! Åh vad jag älskar solen.

Var till resebyrån och kollade lite om resan, hade tänkt lägga till lite för ett finare hotell, men hon avrådde oss till att byta. Så vi gör inte det heller. Det blir nog alldeles utmärkt ändå!

På torsdag är jag ledig, då ska jag träffa Sandra. Deras baby är ju beräknad till mitten av mars så jag måste ju hinna träffa henne innan! På kvällen fyller Lars mamma år så då blir det till Sävar igen, tredje gången denna vecka :P

Idag hade jag linserna igen! Det går lättare och lättare och det känns bra. Jag trivs väldigt bra utan glasögonen. Ska verkligen träna på att använda linserna nu så jag vänjer mig. Idag var det ingen match att ta ut dem heller, vilket genast gjorde att det känns enklare.

Kom på idag att jag hade velat åka på finalen i Globen (Melodigestivalen) men allt var utsålt och även om det inte är några proböem att få tag i biljetter så blir det ändå för dyrt, jag har miljoners utgifter som ligger på hyllan.. Fickpengar till Cypern, tandläkaren(som jag borde gå till nu!), laga glasögonen osv osv.

Dax att göra mig i ordning nu, bussen går om 30 minuter. Hjälp, är klockan redan så mycket? Men solen skiner! :)

Känslorna tinar fram igen,
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken Sandra ska få barn?

2006-02-15 @ 12:29:21
Postat av: Linda-Marie

Kul att du hakat på och skaffat blogg också. visst är det roligt? =)

2006-02-15 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback