16/02

Idag fick jag en fin sovmorgon. Katten var lite störig, men jag kunde koppla bort henne mesta del av tiden. Sen ringde mamma och var helt i gasen ang ett spa de tänker bygga hemma :) Jag klagar inte, jag får ju också nytta utav det ;)

Ska träffa Sandra vid 12 idag. Har massor att ta mig för idag, undrar hur det ska gå! Nåja, det märks ju. Ska umgås med henne, städa så det blir riktigt cleant innan Sofia & Pernilla kommer IMORGON! Sen fyller Lars mamma år så vi ska dit och äta.

Kan inte förstå att det är imorgon mina älsklingar kommer! Gud jag saknar dem och längtar efter dem nu så jag nästan går sönder. Ska bli så underbart att få en hel helg tillsammans med dem. Middag & utgång imorgon, Melodifestival på lördag! Yey! Nu börjar den tiden på året, jag älskar den. Men i helgen var det inte så bra startfält tror jag :/

Måste slita mig härifrån nu. Har som sagt en del att stå i!
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad har dom nu tänkt bygga? ...det var väl en femårsplan?

2006-02-16 @ 13:01:05
Postat av: Ida

Jag saknar dig vännen,
hoppas vi kan ses till veckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback