19/02

Så man hade längtat till första deltävlingen. Vilken flopp! Det fanns några ljuspunkter, men den bästa låten Anna Sahlene gick inte ens vidare. Det var iaf en trevlig kväll med chirre och sällskap av fina tjejer. Var så kul att Johanna och hennes vän Emma också kom hit.

Sofia & Pernilla återvänder hemåt ikväll. Det kommer bli tomt.. och tyst. Vi har nog nästan tjattrat sönder varandra. Men bara på gott. Men så mysig att få dela säng med Lars igen ;)

Hittade världens snyggaste jeans igår, ska köpa dem imorgon. Åh vad jag längtar! Har aldrig fallit så får nått klädesplagg tidigare :P Hehe. Sen måste jag fixa kläder inför nästa helg när jag åker till Östersund. Det löser sig säkert, jag har världens shoppingbehov just nu så.

Ser verkligen fram emot nästa helg. Magnus tävlar och vi kommer hinna se åtminstone hans bidrag innan Barbadosspelningen då tävlingen börjar 19 nästa vecka. Sen är det ju ett kärt återseende med Barbadosarna också.

Ska umgås de sista timmarna nu!
Frida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh snart är det äntligen dags! Blev så glad när jag hörde att delfinal 2 börjar redan 19 på lördag! Det blir ju helt perfekt.
Men jag håller inte med dig om fel låtar, det var ju helt rätt låtar som gick vidare. Linda var ju grym!
Längtar så till helgen!
Kramar

2006-02-19 @ 17:01:30
Postat av: Linnea

Åh snart är det äntligen dags! Blev så glad när jag hörde att delfinal 2 börjar redan 19 på lördag! Det blir ju helt perfekt.
Men jag håller inte med dig om fel låtar, det var ju helt rätt låtar som gick vidare. Linda var ju grym!
Längtar så till helgen!
Kramar

2006-02-19 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback