20/02

Jag talade om för min syster i förra veckan att hennes syster verkligen behövde börja träna och att ansvaret låg på henne ;) Idag börjas det och nästa pass blir på torsdag. Jag vet inte hur jag ska överleva, jag minns hur tungt det var trots att man tränat lite förut. Men det ska gå! Nu ska jag bli biff igen! För er jag inte berättat det för är det på Ringside jag ska försöka komma igång igen. Peppa mig, jag behöver det och min kropp behöver träningen ;)

Köpte mina jeans idag. 28:or! Sista var jag nöjd när jag kom i 29:or. Underbart! Lär ju inte bli mindre av träningen men kanske fylla ut med lite mer muskler än något annat. Köpte en fin pikétröja till Lars och lite träningskläder. Jag älskar att shoppa! Måste göra det på fredag ;) Är ju ledig och behöver verkligen nått upptill innan jag åker till Linnea.

På fredag ska jag & Lars ha vår egen lilla Alla hjärtans dag. Nån bio och bara ta hand om varandra. Det kan behövas. Det är typ 5-6 helger uppbokade då den ena inte är hemma :/ Sånt är så tråkigt. Men kanske kan jag övertala lillasyster att komma hem? Vore så kul, gumman.

Håll tummarna att jag kommer hem levande ikväll.
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var alltså inte bara jeans? Hörru!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback