21/02

Det var underbart med sovmorgon idag, men jag kan väl inte påstå att jag sovit överdrivet skönt. Träningsverk som brukar komma 1-2 dagar senare, kom direkt för mig ;) Otränad. Oh yes! Jag orkade hela passet och jag är otroligt nöjd med det. Nu har jag inte ångest för att åka dit igen.. och jag vill fortfarande ha fler anhängare! Denna träningsformen passar mig verkligen och jag är peppad inför torsdag om bara syster kan då, annars drar jag med någon av er, kära vänner.

Ska till optikern halv tolv. Jag har inte använt alla linser trots att jag hade en vecka extra på mig. Men jag får iaf i och ut dem nu. De kliar av dem, måste få en annan sort. Ska säga det idag. Efter det ska jag träffa Malin & lille Marcus :) Blir trevligt. Sen ska det också jobbas några timmar, 16-21. Det känns inte så farligt! Är ju ledig fre, lör och sön.

Måste fixa mig nu, äta frulle och sen är det nog dax att gå till optikern. Det är skönt att bo centralt ibland, men gud vad jag längtar härifrån emellanåt också.. :/ Dilemma. Vi står iaf rätt bra till på en lägenhet på Tomtebo via Lerstenen, hoppas vi får den!

Vill ha hem dig i nästa vecka, systra mi.
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback