22/02

Den här dagen och alla andra onsdagar känns verkligen som en evighet, tiden 6-17 är helt makalös lång :/ Förstår inte hur det går till när tiden en dag går så fort och en annan dag så evinnerligt sakta. Nåja, jag är hemma. Dock fanns inget att äta så vi ska ut och handla lite strax!

Ikväll är det OC igen. Yehees! Fick inget besök vilket var synd men å andra sidan hinner vi ägna lite tid till varandra vilket också kan behövas :) Det är ju inte var dag faktiskt.

Står i kö på två lägenheter på Tomtebo nu. Kan vi aldrig få nån :P

Imorgon ska jag nog träna mitt andra pass om jag får med mig någon. Annars blir det inte före måndag eftersom jag åker bort. Ska iaf träffa Marcus & Catrine imorgon innan de flyttar :( Känns så tråkigt. Eller ja, det är kul att träffa dem. Men sså synd att de flyttar!

Handlingsdax! Eller vänta? Så där följer jag inte med Lars till affären. Hm, han får gå själv..
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag vill verkligen träffa dig nästa vecka! Jag har legat med feber hela veckan, därför jag inte ringt dig. Hoppas du får roligt i Östersund!
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback