23/02

Jag är ledig imorgon! Tre dagar ledigt eftersom jag bytte bort min arbetshelg :) Imorgon ska jag räkna pengar. Sen ska jag spendera :) Har längtat efter denna lönen så mycket! Behöver verkligen nya skor och lite annat kan jag också beöva ;) Haha! Får nog träffa Ida imorgon också, vilket var bra längesedan sist.

Efter en rätt skön dag på jobbet idag så åkte vi hem och bytte om. Sen tog vi en jättemysigt promenad längst älven. Det var riktigt riktigt mysigt. Det är ju vår ute, vädret är helt underbart! Mötte världens finaste hundras längst strandpromenaden, en Collie. Åh vad jag vill ha en sån när jag bor i hus och är vuxen på riktigt. Stora, ståtliga och vackra! Och ett underbart psyke.

Ikväll ska vi gå på Balder med Catrine & Marcus och äta tacobuffé. Har inte provat den förr, ska bli intressant :)

Lars står i duschen och jag ska peta in linserna nu, så vi kan gå när M & C ringer och är redo för middag!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Det kommer bli härligt att få träffa dig imorn, även om det bara blir ett kort tag! Saknar dig.
Hoppas ni har roligt ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback