24/02

Denna dagen är min dag! Jag har fått ha sovmorgon, höjdpunkt 1. Jag ska shoppa lite idag, höjdpunkt 2 :) Får träffa Ida senare, höjdpunkt 3! Och ikväll ska jag & Lars ha vår myskväll med bio och fika å sånt. Höjdpunkt 4! Oj vad jag sett fram emot denna dagen. Har bestämt att jag inte får sitta här så länge och fiffla bort allt tid så jag ska snart kila..

Imorgon 8.15 går bussen via inlandet till Linnea, det känns helt ok att åka buss. Det lär nog vara soligt och fint och kanske inte så mycket folk på en lördagsmorgon? Peppar peppar. På kvällen är det vår kväll ;) Melodifestivalen!! Magnus har nummer 099-59901. Snälla rösta, för min (vår) skull! Vi som inte kommer hinna se allt. Barbados börjar spela 21.30 ungefär, ska bli kul att träffa de grabbarna igen också. Hoppas bara att vissa människor inte kommer dit. Orkar inte med dem :/

Jag älskar Lars, jag ville bara säga det.. vi går in på månad 42 i mars ;) Fasen vad tiden går!

Är åter på söndagkväll.
Puss,
Frida


Sådärja! Nu har jag shoppat :) Hittade en fin skjorta som jag iofs länge har velat ha, men inte köpt. Ett linne till imorgonkväll. Nya skor :) Blev ett par Puma. Sen köpte jag mig en ny foundation från Maybelline.. kändes bra att byta upp sig ;) Postade också din laddare, Pernilla! Hanna, du har fått tillbaka dina pengar för jeansen också.

Tack Ida för sällskap & smakråd! Mera umgås till veckan?

Nu är det min och Lars kväll. Hit har jag längtat! Snart god middag och sen bio.. efter det får vi se vad som händer.

Ska packa nu, har ju inte ens börjat med det än! Och förresten, ni har väl inte glömt numret? 099-599 01, du kan rösta efter lunch och låten hör du första gången 14.03 på radion.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback