25/02

Då var jag äntligen framme! Jag ska inte påstå att jag inte var uttråkad den sista biten. De första 4½ timmarna gick bra, sen önskade jag att jag hade vingar sista biten. Sittkramp. Smått hungrig. Och uttråkad! Som tur var fick jag lite sms, några telesamtal och hade P4 på emellanåt (den enda kanalen min mobil hittade i inlandets djupa skogar).

Vi hade världens mysigaste biokväll igår.. jag och min gubbe;) Att göra en pudel, den var bra tycker jag men man ska nog gilla svenska filmer för att vilja se den. Han följde mig till bussen imorse och har lovat möta upp mig imorgonkväll också. Det är alltid viktigt att sakna varandra men tanken är lite påfrestande att vi kommer vara borta i stort varannan helg var ett tag nu:/ Men det överlever vi.

Nåväl. Här är jag nu! Vi har insett att det är dax att börja göra oss klara. Det är som på gamla tiden! Och det är skönt att det sitter kvar, till en viss del. Paniken och matstrejken har vi tappat och det är nog bara hälsosamt. Vi hinner precis se Magnus bidrag (099-59901 RÖSTA!) innan bussen går mot Östersund.. väl där hoppas vi få möte i entren och gratis inträde. PP skulle försöka ordna så jag hoppas han håller löftet.

Magnus bidrag kan bli en riktigt dänga med lite tid. Jag blev gråtfärdig i bussen. (Men jag grät inte). Jag saknar den mannen! Den tiden i mitt liv var så otroligt speciell, och det bästa av allt är att ingen kan ta det ifrån mig. Minnena sitter präntade i huvudet.

Just nu poppar vi Barbados senaste! Och just ja.. det var ju det där med att göra sig i ordning ja.. ska börja med det nu! Man känner sig kanske inte jättefräck efter 6 timmar på bussen! Imorgon mellan 15.45 och 21.45 sitter jag på bussen tillbaka till Umeå. Ring mig gärna då!

Frida

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Magnus gick vidare ;) Jag ringde och ringde! Hoppas ni har jättekul ikväll med grabbarna!

2006-02-25 @ 21:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback