26/02

Redan efter 15 igår började vi lite smått med att göra oss i ordning. Och det var nog tur! För vi var just så pass klar till bussen gick. Vi fick jättegod(!) plankstek här hemma hos Linnea. Vi drack några cider och såg Magnus bidrag innan vi åkte mot G3 vars Barbados senare skulle spela.

Vi gick in, rätt tidigt eftersom vi visste att de visade Melodifestivalen på storbild inne på hotellet. Och gissa vilka som vinkar och viftar när vi kommer in. Ja, rätt svar! Vi satt där och höll tummarna för Magnus och det gick, Magnus vann och är direkt vidare i final i Globen :) Så skönt. Jag vill ju så gärna åka, men jag vill också åka till Åre den 29e april. Innerst inne vet jag att jag inte har råd så förmodlingen blir det inget utav det. Jag ska ju faktiskt till Cypern också..

Barbados började inte spela förrän 22 och då var det verkligen dax med tanke på att vi kom redan före 20. Visserligen hade vi ju trevligt sällskap, men ;)

Kvällen blev verkligen lyckad. Vi kom inte undan alla människor vi hade hoppats på slippa, men en del iaf. Spelningen var bra rakt igenom, förutom en dans jag fick men en riktigt äcklig kille. Rätt ung, men bra desperat. Usch!

Efteråt pratade vi en stund. Linnea fick sin dans även denna spelningen ;) Peter sa att vi kunde stanna kvar medan de riggade ner, och säger han det så.. Vakt på vakt var är och försökte köra ut oss, tills Chris senare kom och sa till vakterna att det var lugnt att de tog ansvar för att vi var kvar :) Stannade till halv fyra. Vi fick följa med i bussen. Hihi, det var kul! Där har man ju alltid velat kika in som trogen förföljare. Lager berättade att han ska bli pappa, när som helst och att han vart redo att åka hela tiden då hans fru legat hemma med förverkar. Och jag visste ingenting om det. Inte så konstigt att han var lite distä under kvällen kanske! Vi hade verkligen mysigt..

Vid halv fyra sa Baloo att det var dax att åka, men hörde då att det var okända röster på övre plan ;) Attans! Vi klev ut och vinkade hejdå.. sedan ställde vi oss på taxizon och inväntade taxi. 255:- till den kvällen, men då var vi hemma igen. Saliga, men trötta ;) Jag hade ju klivit upp sju den morgonen.

Nu är det snart dax för mig att åka. Bussen hade väl inte direkt samma komfort som den buss vi senast hängde i inatt, men det får gå. Jag börjar längta efter min älskade sambo och vår lille bebis, kissemissen :P Ni glömmer väl inte det där om att ringa?

Frida

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Så kul ni verkar ha haft!!Kram

2006-02-26 @ 18:15:09
Postat av: Ida

Vilket äventyr du verkar ha haft! Det är du värd sötnos.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback