27/02

Kan inte fatta att februari verkligen har rusat förbi! Det är sportlov för skolbarnen nästa vecka. Redan! Det gör iofs ingenting, för jag räknade ut igår att det bara är två månader till Cypern :) Jag längtar så galet mycket efter att få vara all alone med Lars och inte bry mig om nått annat än god mat och solbränna ;) Hehe.

Jag fick övertid fyra timmar idag, det kändes bra. Jag behöver alla pengar jag kan få för att kunna göra allt jag vill! Det är ju mer än en sak :/ Nu är jag ensam, Lars jobbar kväll. Som tur var fick jag hit Malin & Anton och lille sonen så jag får ändå sällskap som tur var.

Måste skynda mig i duschen. Börjar sent imorgon. Sovmorgon! FV-fest på lördag.. Jag är riktigt laddad.. en sådan kan nog inte bli misslyckad.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback