28/02

Jag vet inte vad jag tänkte igår. Det är ju faktiskt idag det är den sista februari. Trodde på allvar att våren är på gång, men idag är det minusgrader och snöar lite grann :/ Suck. Jag tror dock inte att det resulterar i speciellt mycket snö, men. Hade tänkt gå ut i solen idag, men jag fick en anledning till att bara slöa vid datorn och inte göra någontign vettigt, så jag borde kanske inte klaga egentligen?

Har drömt en massa på slutet, jag brukar ju ofta både drömma och komma ihåg drömmarna vilket jag tycker mycket om. Hos Linnea drömde jag hemska saker, men inatt fick jag iaf drömma något helt underbart! Var nästan jobbigt att vakna till verkligheten. Dock vaknade jag av att någon tittade mig rakt i ögonen.. Mmm.. min. Fick en mysig sovmorgon och god frukost idag innan han åkte till Sävar för att förbereda inför fjällenresorna.

Fick besök igår av Malin, Anton, Marcus och Torbjörn. Det var kul att få besök mitt i vardagen. Annars blir det ju lätt att man tar det på helgerna.. som är tillräckligt korta iaf. Killen bara växer och växer, och tant Frida är stolt ;) Gud så fin en liten krabat. En eloge till Malin som klarar våre godisuppehåll. Jag erkänner, jag gör det inte ;) Mötte ett stort problem när jag inte fick bjuda på nått onyttigt. Det fick bli morötter :P Hehe, men det funkade ju också.

Jag trodde till en början att jag aldrig skulle vara aktiv här, men faktum är att jag trivs med att få skriva av mig lite nu och då (varje dag!) och få lite respons på tankar och så.

Dax att ta tag i lite lunch tror jag!
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hörru, godis är ju inge bra. Jag klarar mig ju -0,4kg nu :P haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback