02/07

Hanna är äntligen hemma!

Kvällspasset på jobbet idag. Det funkar rätt bra. Men vem är mannen som inte vet sitt språk och som snart gått runt och strosat utan kundkorg i snart fyra timmar? Snart vågar jag ärligt inte cykla hem!

Helgen var både upp och ned. Men det är väl så det ska vara ibland antar jag. Har en hel del roliga saker att se fram emot nu och det känns bra att jag denna sommaren troligen kommer ta vara på den mer än jag gjort de sista två. Plötsligt har den bara varit över utan att jag ens lagt märke till den.

Jag är rätt övertygad om att vi tog rätt beslut. Vi förlorar ingenting på att prova detta och jag trivs just nu alldeles ypperligt med att vara singel. Jag har inga behov av att söka partner just nu. Mina vänner förgyller mina dagar och kvällar mycket väl och just nu är det så skönt att bara ta hänsyn till vad man själv vill göra! Sen att ingen kommer ta den plats han haft förstår nog alla. Men singel just nu och ett tag framöver.

Ska ta mig lite kvällsfika och sen efter det är det bara en timme kvar!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

I miss you!
Ring mig när du inte ska hänga med systeryster :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback