04/07

Sitter på jobbet (nähe?).. tar mina sista minuter rast för dagen. Har haft konstig dygnsrytm denna vecka, upp tidigt och slutat sent i princip varannan dag. Imorgon har jag ett grymt pass på 6-17 men sen är jag iaf ledig torsdag och ska få tid med min syster.

Igår var vi i Örsbäck och lekte med Alva och umgicks. Det var inte igår och det var mycket trevligt! Jag är så fantastisk stolt över mina syskon barn, och om drygt 20 veckor är nästa nedkomst beräknad. Åkte sedan förbi i Brån och David satt där han satt framför sin favoritfilm "A bugs life".. jag fick hem min dator, men till min besvikelse saknades ju en nätverkskabel när jag skulle fixa ihop den! Men ska försöka köpa den ikväll. Senare på kvällen fick jag hjälp av pappa att hämta min nyinköpta säng! Tänk vad 30 cm extra kan göra, oj så skönt det är att sova nu ;) Vi fick upp kroken på balokongen, barbordet och en lampa också.. så snart är hemmet klart. Bara ett skrivbord och ett soffbord som saknas, men det får nog vänta iaf tills nästa löning.

Imorgon är det dans på Baggböle! Jag är faktiskt lite taggad, det var ju inte igår men i gott sällskap har man ju inte tråkigt.

12 arbetsdagar innan semestern :)
Frida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt med dans :) Vad är det för band? Är du ledig helgen den 5 augusti gumman? Det är ju Barbados här då! Puss&Kram!

Postat av: Ida

Nämen vad roligt att det blir mer och mer klart i lägenheten! :) Hoppas jag får komma på besök snart igen.

Johanna & Martin åker ju till Turkiet imorn, fuskigt va? Hon sa att hon nog kommer upp till Umeå strax efter hon slutat jobba den 6/8. Då ska vi hänga allihopa, right?

Fick ditt sms nu, saknar dig med!

2006-07-05 @ 20:04:00
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback