06/07

Här kommer en liten uppdatering.

Jag vill avsluta med att utbringa ett stort TACK. Detta till alla mina vänner, men kanske framförallt min familj & Lars. Utan er hade jag aldrig klarat av denna livskris. Utan er vore jag ingenting! Det har varit skönt att veta att ni bryr er och tagit hand om mig har ni verkligen gjort. Jag & Lars har en fin relation idag och jag har blivit min egen bästa vän. Jag trivs med att ta dagen som den kommer och mer uppbokad än jag är kan man nog sällan vara faktiskt.

Idag har jag fixat mer saker i lägenheten. Det är så kul att inreda precis som man vill ha det! Äntligen har jag fixat insynsskydd och bambujalusier till stora fönstret. Blev en hel del annat småplock också och sen fixade jag med brorsans konfirmationspresent.

Har fått umgås med min lillasyster, the one and only. Skönt att få lite tid tillsammans, men trist att jag jobbat och de vart så uppbokade. På lördag åker de igen :/

Idag har Lars visat lägenheten igen. De verkade tydligen ivriga och jag hoppas de kan ta den så fort som Lars bara kan flytta ut. För hans skull, men också får vår. Är som att komma hem varje gång man kommer dit, och det är verkligen en jobbig känsla. Så alla som vet av en etta, ca 3000:- i hyra.. hör gärna av er! Och alla ni som vill köpa en jättefin dubbelsäng.

Nu ska jag nog snart krypa ned i min jättehärliga säng!
Frida

---

Mitt i natten minsann! Hemma efter en fantastiskt trevlig kväll med Micke & Marie på Baggböle loge :) Längesedan jag hade så trevligt och med dans konstant i fyra timmar. Jag är helnöjd, liksom de andra och snart bär det av dit igen. Nu ska jag vila min något värkande kropp.

Imorgon ska jag ta hand om hemmet lite på dagen. Kisse (min lilla bimbo) kan behöva lite kärlek och sen på eftermiddagen ska vi åka till Brån på middag!

Nu är jag uppkopplad från lägenheten! :) Äntligen.
Frida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt gumman att allt börjar bli till rätta. Känns skönt att höra att du mår bra. Hoppas att du kan komma till mig den 5 augusti! :)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback