10/07

Har kommit i underfund med att kisse nog inte trivs så bra här hos mig. När jag är hemma mår hon ju bra, men det är långa dagar utan mig och jag får alltid skuldkänslor när jag inte är hemma. Dessutom är lägenheten liten. Så om någon vänlig själv känner någon som kan ge henne ett GOTT hem, för evigt, ring mig!

Igår var en jättetrevlig kväll ute i Brännland med arbetskamraterna! Det blev mer av kubb, mer bad och lite volleyboll i motvind. En riktigt god middag och sist men inte minst riktigt bra sällskap. Idag blev det också klart att vi åker till Norge nästa vecka. Allt är bokat, så nu kan inget hindra oss :) Torsdagkväll åker vi och är borta tills det känns som att pengarna är slut och att vi vill komma hem igen. Ska bli sjukt kul! En länk om ni är nyfikna; http://www.dykambassaden.no/

Ska spela lite scrabble med Annika och Ida ikväll, det ska bli kul! Måste bara göra mig klar så jag är färdig när det är dax. Måste laga mat men är inte alls sugen på ställa mig vid spisen. En tacobuffé skulle ha suttit :)

Nämen, nu ska jag ta tag i allt. Måste städa undan som vanligt. Har inte städat såhär mycket nångång.. men det kanske beror på att det aldrig blir färdigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback