11/07

Ännu en dag avklarad. Den mystiske mannen kom in idag också "we met before" uttryckte han. Konstig människa, men alla är vi ju olika. Nu är det verkligen nedräkning till semestern. Bara sju arbetspass kvar! Sista helgen nu innan fem lediga. Hur underbart låter inte det?

Måste verkligen skaffa ett skrivbord. Man får verkligen ont i ryggen av att skriva med tangentbordet i knäet. Men jag tror faktiskt det får vänta iaf, jag är verkligen sugen på att ha en kanonsemester iår och jag tror den kan bli väldigt lyckad om jag bara får in allt jag vill göra under mina tre lediga veckor. Det blir nog inget utland iaf, får räcka med Norge. Men sen skulle jag vilja åka ned till Kramfors och hälsa på Catrine och till Ikea. Och träffa familjen, syskonen och syskonbarnen så mycket som möjligt! Sen måste jag försöka ta hand om mig själv lite, det är mycket som vart lagom omtumlande ett tag så.

Imorgon kommer eventuellt Erik & Angelinn på fika. Torsdag är det dans på Gräsmyr! Jag är så laddad på det. Sen är det helg och ingenting annat än jobb planerat. Får väl se hur mycket man orkar.

Nu är det iaf löäggdax och mystid med kisse!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror du kommer få en helt underbar semester! Vi måste se till att hänga innan du drar till grannlandet . Right? :)

Fick ditt flyttkort idag. Du är också guld värd stumpan :)

Nu har jag precis slutat och ska duscha innan jag drar till stugan med mamma. :)

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback