12/07

Idag fyller Lars 22 år, grattis till honom.

Mår dåligt över hur jag ska göra med kisse. Jag älskar henne ju, hon är ju som min baby! Vad som blir bäst vet jag verkligen inte. Kanske mår jag mest dåligt över att hon är ensam? Jag måste fundera. Om någon kan ge mig vettiga tips från båda håll så är de välkomna.

Håller på laga mat nu, kors i taket! Behöver nya matlådor, så nu är det massproduktion igen. Ska försöka baka lite sen. Erik & Angelinn kommer på fika senare.. Det ska bli jättetrevligt, var ju längesedan jag såg dem och magen. Tiden går verkligen fort. Idag har jag bott här i exakt en månad.

Fick räkning idag från internetleverantören. Visste inte om att de hade startavgift, hade jag kanske kunnat räknat ut men chockades av ca 1000:- jag gärna sluppit denna semestermånad. Usch, jag hoppas verkligen denna månad går ihop. Hade tänkt slippa leva på sparpengar.

Dans imorgon! :)
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback