13/07

Igår fick jag besök av fina flickor. Angelinn med sin stora, vackra mage och sen kom Malin också förbi. Så trevligt så.

Om en och en halv timme åker vi :) Dans i Gräsmyr, årets första. Det ska bli riktigt trevligt. Hoppas bara det är bra folk där! Perikles i ena logen och håll i er riktigt hårt.. Thorleifs i den andra. Kan ju vara kul att se dem också. Undrar vem som spelar var och vilket sorts folk som kommer?

Ledig imorgon. Äntligen :) Jag vet inte vad som blir. Hade pratat om stranden men nu är det ju sämst väder så det uteblir nog säkert! Kanske tar en tur på stan och sen får vi se helt enkelt. Sista jobbarhelgen innan semestern nu. Norgeresan kommer allt närmre.

Pratade med djurskyddet idag om kisse. Hon lugnade mig väldigt mycket och sa att kisse hellre bor med mig än att byta matte även om jag är borta mycket på dagarna. Hon sa att katter blir väldigt trogen en person och att byta familj är i detta fall mycket sämre. Det kändes bra att någon med mer erfarenhet sa så, då behöver jag ju inte själv klura på saken. Blir lite trist för henne när jag åker till Norge, men.. Angelinn trodde att de skulle kunna hjälpa mig att ta hand om henne då, det vore guld värt.

Nä, dax att skynda på lite!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt att de sa så på djurskyddet! :)
Och va?! Har du redan bott i lägenheten en månad? Galet vad tiden går fort.

Jag har just kommit hem från stugan. Jag och Jens ska förbi Holmsund en sväng ikväll och hämta lite grejor och imorn blir det bio. När kan vi umgås igen?

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback