16/07

Idag är det Malins tur. Grattis! Nu börjas det med födelsedagar hit och dit ;) Eller det har väl pågått ett tag nu.. och nästa onsdag är det min tur! Då är jag troligen inte hemma, men det vet jag inte ännu.

Ännu ett inlägg från jobbet. Kvällspassen är så tråkiga, alla går hem när jag kommer och sen har man tiotusentals saker som hänger på ens axlar. Ikväll är det stängning som gäller, så typ fem timmar till. Usch, hemska tanke! Ska snart ta ur grillen. Jag har bara tre arbetspass kvar efter detta, och tisdag har jag bara ett femtimmars-pass vilket känns otroligt soft. Tanken på semester får mig att rysa, men det får även kylan på kvällarna. Inte har det väl gått och blivit höst ännu? Jag har ju 3½ vecka ledighet som jag tänkte njuta av i solen!

Tror jag kilar ner och tar mer rast sen. Ska faxa till svenskaspel.se nu så jag kan få ut mina pengar :) Tog mig friheten idag att köpa en kjol, en kofta och ett par skor.. men det kostade bara hälften av vinsten ;)

Kram,
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Vännen, när ska vi ses?
Vi måste ju verkligen ses innan du drar till Norge! Jag jobbar 11-15 imorn, 16.30-23 på tisdag och 11-15 på onsdag. Planera gärna in mig! :)
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback