18/07

Idag sov jag riktigt länge, så otroligt skönt :) Kan bero på att vår movienight drog ut tills tvåtiden inatt. Men det var mycket trevligt. En rysar/komedi "Club Dread" och en action/thriller "Four brother".. oj oj, jag har drömt mycket i natt kan jag lova. Har jagat mördare, hört människor som skriker i skogen och hittat lik. Det var i efterhand bra filmer, men pulsen är hög under tiden jag ser sånt där.

Börjar inte förrän 16 idag, det är också någonting som är bra :) Ska försöka städa här nu, riktigt ordentligt. Det blir alltid bara halvfärdigt eftersom jag fortfarande har en del ouppackade lådor som jag inte vet var jag ska stoppa. Sen ska jag tvätta ur tvättkorgen så jag kan ta med alla mina favoriter till Norge på torsdag! :)

Helena skulle dyka förbi med kuddar till soffan, så nu ska jag dra mig härifrån, fixa en kom ihåg lista och feja färdigt! Ses på torsdag Linnea!
Frida

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback