20/7

Så var dagen plötsligt här. Den vi peppat för så länge! :) Snart kommer mamma, pappa och bror. Vi ska äta lite jordgubbar och de ska väl vinka av mig. Ska bli så otroligt skönt att komma bort och börja semestern med en resa. Hoppas verkligen på lite sol och värme, annars verkar det iofs finnas en hel del annat att pyssla med också :) Ska verkligen njuta av att vara borta en stund och bara umgås och roa oss!

Marie gör sin sista dag idag, vet precis hur segt hon har det! Sen efter det ska vi åka ned mot Sidensjö, byta bil och lasta in karlarna. Sen är vi på gång! Åker via Östersund så jag hoppas få se mitt gull, Linnea där.

Jag ringer hem och skvallrar lite nån dag, eller om jag får tag i ett internet ska jag skriva lite åt er.

Kram,
Frida

Ett miljoner tack och hundra kramar till Angelinn och Erik som tar hand om kisse. Känns jobbigt att lämna henne, men jag vet ju att ni är goa mot henne! Hoppas jag kan hjälpa er någon gång i gengäld.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hoppas verkligen du får det helt underbart i Norge! Jag ska njuta av min lediga morgondag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback