26/07

Idag är min dag! Tusen tack för alla gratulationer, jag har faktiskt inte orkat svarat på alla sms. Tackar er alla här! Tack för blombudet också, Linnea. Telefonen glömde jag när jag åkte till Sävar, så det är inte av bristande intresse jag inte har svarat. Ska försöka ringa er alla.

Fick tårta i Sävar, mammas jordgubbstårta. Ingenting slår den! Fick pengar att lägga till vad jag själv ville och det var mycket bra nu när jag flyttat. Har redan köpt och skruvat ihop ett skrivbord, så nu är det något mer avslappnande att sitta vid datorn :) Ett steg närmre ett riktigt hem! :)

För er som missat min resumé av resan, läs den! Själv läser jag den om och om igen, jag saknar verkligen allt! Ikväll blir det dans till Date på Baggböle. Hittade för övrigt en dansbandsklassiker idag "Ajka sa lajka" med Curt Haagers, skulle kunna skratta i evigheter! :)
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback