27/07

Strax dax att sova, det är ju snart midnatt. Sitter och lyssnar på min nyinförskaffade Peter Jöback-skiva. Han är ju underbar! Håller på plocka upp allt jag shoppade idag också, hann ju aldrig göra det. Blev ju grillning med ett gäng från jobbet direkt efter stadsturen och middagen med Ida & Annika. Mycket trevligt, men rätt kyligt faktiskt. Hittade två fina tröjor, lite smink på Make up Store, och skivan såklart :) Dessutom har jag skickat efter från H&M katalogen som kommer v. 32.. jag tycker sånt är så roligt!

Förhoppningsvis sol och strand imorgon. Annars får jag försöka baka upp alla äggen jag köpte igår! Städa (igen) och försöka få undan de sista kartongerna. Är så less på att det inte är klart här ännu.

Men nu ska jag iaf sova, vi kanske hörs imorgon!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback