30/07

Hjälp snart övergår vi till augusti! Jag har fjorton dagar kvar av semestern och det känns alldeles underbart. Jag planerar in saker mest hela dagarna och det är väldigt roligt att hålla igång. I fredags följde jag med Mattias upp till PDoL, det var väl rätt trevligt, jag tyckte själv att det var roligast att se alla igen. Alla som jag knappt träffat sedan det tog slut mellan mig och Lars. Igår åkte jag ut på Holmön och det var samma sak där, träffade en hel del folk där också som jag inte sett på länge. Fick jätteont i ryggen där ute och inatt grät jag och trodde jag skulle behöva åka in på akuten, sådana nätter önskar man att man hade någon nära. Jag mår dock bättre idag och troligtvis var det summan av all blåst och de hemska resorna med lille Vidar. Både på dit och hemvägen var jag dyngblöt ändå upp på baken, folk slungades runt utomhus på däck. Men jag hann iaf aldrig tänka på att bli åksjuk.

Planer för veckan? Tja.. idag kanske jag ska träffa Lars. Imorgon är det väl inte inplanerat någonting vad jag vet. Kanske man skulle ta en tur till stranden eller nått, eller om det blir att åka båt, beror på hur det ser ut för alla andra. Tisdag ska jag gå ut med Ida & Annika. Onsdag blir det dans i Baggböle med bla Micke och Marcus, kanske Marie, Angelinn och några fler också. Sen är det antingen Rix FM-kalaset på kajen eller personalfest som gäller på fredag och till helgen bär det av till Linnea för ännu en Barbadosspelning i ordningen.. räknade nyss och det blir typ 23-24 spelningen nånstans :) Haha, det är inte klokt egentligen vad tiden går! Ska bli så kul att träffa boysen igen.

Jag har en bok som hänger på mina axlar, kanske ska sätta mig på balkongen med den. Se om jag fortfarande kan läsa.. det var ju ett par år sen jag försökte mig på en bok senast!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback