01/06

Sitter här och äter remmar från marknaden. Egentligen finns inte direkt mycket att se där, tog bara en tur igenom när jag vandrade hem från bussen. Har ju ingen bil då Lars är borsta eftersom den stendog igår! :/ Tycker inte ens om att köra den, men nu kan jag inte och det är ännu jobbigare. Tur att det inte handlar om såå många dagar. Jag är ju faktiskt ledig både lördag, söndag och tisdag.

Jag trodde att jag skulle må skitdåligt över att Lars hade åkt. Jag brukar vara väldigt känslig och orolig innan jag hört något, men faktum är att det känns rätt bra. Jag litar på att de klarar sig, han har ju lovat att han kommer hem på torsdag ;) I en veckas tid kan jag nu bara ägna tiden till mig själv och det jag vill göra. Endast hänsyn till katterna och det gör jag så gärna. Lillan har redan vuxit.

På jobbet är dödligt mycket, vi har legat efter i så många dagar nu och det är inte alls roligt att gå hem när ingenting känns klart. Hoppas vi får komma ikapp imorgon. Funderar på om det blir att åka med pappa till Sävar efteråt. Det vore skönt och nog borde kissarna kunna sova ensam en natt?

Umgås? Surra? Spela lite pet? :) Jag har all tid i världen, hehe!
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Guud va skönt, har du pengar att komma tll mig snart? =) Jag kan hjälpa dig tillbaka, i framtiden....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback