02/06

Vad många dagar i rad jag skrivit nu! Jag är rent imponerad av mig själv. Idag började jag tidigare och slutade senare :P Ibland önskar man att man att man hade ett annat jobb. Men jag trivs också, så det är svårt. Åkte efter jobbet med pappa hem och fick mammas fläskpannkaka (Mums!). Mina kusiner var där och vi gjorde premiär i poolen. Den är bra mäktig minsann! På full effekt kan man nästan inte sitta stilla.

Bestämde mig i sista stund att åka hem istället för att sova kvar. Det kändes enklare och så ville jag inte lämna lill-kisse över natten. Hon är trots allt lite vild emellanåt ;) Vet inte om hon klöst stor-kisse i ögat, hon ser ut att vara lite irriterad i ett öga.. fast hon verkar själv inte lida av det och då brukar det ju sällan vara farligt.

Imorgon ska jag umgås med Ida. Vi ska gå på stan och sen är det avskedsparty för Johanna! Det ser jag fram emot. Men det SKA inte bli som förra helgen. Denna kvällen ska vi ta det lugnare! :)

Lars ringde i alla fall imorse, eller rättare sagt.. hans pappa ringde och sen fick jag prata med Lars också. De hade det bara fint. 38 grader varmt och ett fyrstjärnigt hotell. Kan man få det bättre på en sista-minuten-resa?! Tycker det är skönt att vara hemma, men nog saknar jag solen! Var är vår sommar?

Nu ska jag umgås med mina katter utan namn (skäms nästan lite för det :P) och sen blir det nog inte så mycket mer för kvällen. Men man vet ju iofs aldrig vad som händer..

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback