04/06

Idag är det marknad i Sävar. Jag åkte hit med Angelinn, vi är ju änkor ett tag så vi har tagit vara på varandras sällskap idag. Hennes mage växer och är rund och fin. Hursomhelst, det är mysigt att återvända hem när alla andra gör det också! Sävar är verkligen hemma för mig, jag trivs här. Jag känner att jag vill bo här sen, men det får vänta några år till. Nu är det vår eller sommar, eller.. nånting iaf. Det är utslaget och vackert!

Gårdagen blev inte riktigt som tänkt. Dagen var jättemysig, men festen inte lika kul. Jag tappade peppen och har gjort min Ida besviken. Det gör ont i mig, men det kommer fler fester och då blir det annorlunda. Ha det bra hemma Johanna, vi väntar på dig här. Vi tänker på dig och saknar dig redan.

Genom Lars har jag träffat så fina människor. Tack till er killar som alltid ställer upp! Ni är guld värda. Det är skönt att veta att ni bryr er och ser till att man kommer sig hem ordentligt.

Ska koka kroppkakor nu. Lillebror kommer nog snart så då ska vi äta lite. Sedan ska vi till Hans och äta tårta, han fyller 22 idag!

Till veckan hoppas jag på värme. Imorgon har jag kort dag, sedan tvättid och så ska jag städa så det är snyggt när Lars kommer hem. På tisdag har vi funderat på att åka på 4H-gården med David. Det tror jag att han skulle uppskatta! Onsdag är en lång dag på jobbet sen får vi se vad som blir på kvällen.. har lite olika saker att välja bland :P På torsdag börjar skatteåterbäringen delas ut. Sen på torsdag kommer han hem! :) Natten till fredag har jag en arm att sova på igen.

Frida

Kommentarer
Postat av: Ida Olsson

Var inte orolig Frida, jag är inte sur! Vi får köra tredje gången gillt, right? Hoppas vi ses snart,
KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback