05/06

Kissarna bara busar och busar! Idag har lillan lyckats skada kisse i ögat :/ Men jag tror inte det är så farligt. Jag hoppas inte det, för jag är så rädd om mina små bebisar. Och sen är det ju dyrt med veterinärbesök också.

Fick stanna kvar idag också, det var inte alldeles oväntat. Slapp tvätta då, elelr ja jag hade en anledning stt skjuta på det. Och Lars behöver ju säkerligen tvätta då han kommer hem så jag bokar om tiden. Måste bara komma ihåg att göra det så vi verkligen får en tid.

Imorgon ska jag vara med David och Helena, det ser jag verkligen fram emot. Vi ska på 4H-gården på Nydala först, sen kanske på Gammlia. Det är väl Nationaldagsfirande där? Och sen ska vi mata fåglar i dammen :) Sen eftermiddagen ska jag ägna åt städet eftersom onsdag blir dryg på jobbet. Vi ska ha storstädning där och det kan ju ta sin tid. Men sen är det torsdag! Jag ser så mycket fram emot att få hem Lars och dessutom blir det en kul dag på jobbet. Vi ska på flyget och släcka bränder bland annat.

Jag vill gå på bio!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback