06/06

Nationaldagen! Jag har inte sett ett enda firande. Det enda jag märkt av är att butikerna öppnat som en söndag. Och ja, någon flagga i topp har jag väl också sett. Tycker det borde få synas mera. Varför är vi ett sånt tråkigt land som inte är hemma från jobbet, samlas på stan och firar tillsammans? Så verkar det ju funka utomlands.

Idag har jag haft en hel förmiddag med Helena och David. Jag är ärligt rätt trött efter allt vi gjort :P Först åkte vi på 4H-gården och det blev verkligen uppskattat. Kalvar, grisar, kaniner, hästar osv. Sen åkite vi får att äta på Café Victoria och besöka Barnens hus. Hela två timmar gick vi där inne! Sen åkte vi vidare för att mata ankorna vid Mariehemsängarna. David jagade dem och vi matade dem. De nafsade mig i vaderna. Hatar egentligen de där fåglarna, men David hade kul! Efter det var David trött och jag med för den delen. Jag åkte hem och de vidare hem till sig.

En dag, två nätter.. sen ska jag kasta mig i hans armar! Älskar dig Lars.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback