07/06

Följde med pappa hem efter jobbet idag och fick middagen serverad. Skönt! Jag är så dålig på äta när Lars är borta, det är inte roligt att äta ensam. Efter middagen fick jag skjuts hem. Här sitter jag nu med världens krav på mina axlar! Jag har kanske hur mycket som helst att ta tag i ikväll. Lars kommer hem imorgon vid 10. Jag har saknat honom så mycket de sista dagarna, men helt plötsligt känns det som "har det redan gått en hel vecka?" Jag ska börja kl 20 har jag tänkt ;) Diska, damma, byta sängkläder, dammsuga, skura.. ojoj. Måste vara fint när han kommer, han brukar vara så duktig när jag vart borta.

Igår fick jag äntligen gå på bio! Micke offrade sig. Sen åkte vi till Marie och Erik, men hamnade här tillslut och såg Hooligans. Den var faktiskt bra, jag blundade en del iofs ;)

Fick mitt Halebop-kontantkort idag. Nu är det laddat och vi ringer gratis mellan varandra! :) Men vilka var det nu som hade Halebop? Hm.. kommer inte in på Bostadens hemsida och jag måste in dit och kolla! Så irriterande. Ett betapet sen är det nog dax att dra igång!

Frida

Kommentarer
Postat av: Ida Olsson

Du ringer mig gratis! :)

Postat av: Linda-Marie

... och mig :)

2006-06-07 @ 20:43:24
Postat av: Linnea

Åh vad bra nu ringer vi gratis gumman :) Då kan vi ringa massa till varandra.
Kramar

2006-06-07 @ 22:09:30
Postat av: Linnea

Åh vad bra nu ringer vi gratis gumman :) Då kan vi ringa massa till varandra.
Kramar

2006-06-07 @ 22:10:11
Postat av: Hanna

Länge sedan du skrev nuju....

2006-06-09 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback