10/06

Vid det här datumet förr hade skolan slutat och sommarlovet var här! Så är det inte riktigt längre :/ På gott och ont. Jag gillade aldrig skolan i slutet och jag trivs faktiskt med att jobba.. men en längre sommarledighet vore inte dumt. Det är sex veckor kvar till semestern. Sommaren kommer i veckan har dem sagt, hoppas det stämmer! Lite värme är aldrig fel.

Har städat här på morgonen. Vid 15 drar förfesten igång här hos oss :) Ska bli riktigt kul med personalfest, jag är taggad! Är ledig imorgon och har all tid i världen att bara slöa då. Undrar bara hur många som kommer? Vi har faktiskt ingen aning :P Måste nog snart göra mig klar, det är ju inte ens en timme kvar!

Ställde mig i kö på två lägenheter på Tomtebo igår, vi blev etta på en som tyvärr kostade 6100:- i månaden. Vi ska kika på den men tror nog det är lite väl dyrt. Sen blev vi trea på en som kostade 5900:-, hoppas få kika på den också! Är så sugen på få flytta till ett lugnare område även om det är praktiskt att bo i stan kvällar som denna. Men flytten blir ju ändå inte förrän typ september ändå.

Ett stort grattis till Linnea som tog studenten igår! Jag vet hur det känns. Det var nog den lyckligaste dagen i mitt liv. Grattis!

Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh va roligt. Ja, jag kommer ju hem i början av juli så då blir ju de perfekt :D. Guud vad jag längtar efter dig....

Postat av: Hanna

Personalfest hemma hos er? Wooho, du får berätta för mig sedan. =)

2006-06-10 @ 16:38:56
URL: http://haannna.blogg.se
Postat av: Linnea

Tack så mycket gumman :) Vad roligt det var att prata en sväng med dig. Härligt nu när du också har Halebop. Kramar om.

2006-06-11 @ 19:09:44
URL: http://linneosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback