13/06

Det kommer säkert som en chock för många och jag lovar alla att detta är det värsta i mitt liv jag någonsin gått igenom. Från imorgon har jag ny adress. Jag behöver tid, vi behöver tid. Lars kommer alltid vara någon alldeles speciell och jag hoppas för allt i världen att allt detta reder sig. Jag vill ju ingenting hellre än att det löser sig. Men just nu styr magkänslan mig hitåt och jag måste följa den, tyvärr. Tack alla som ger mig stöd att klara mig igenom detta. Tack Lars för att du förstår.

Kommentarer
Postat av: Ida Olsson

Jag finns om du behöver prata mer, det hoppas jag du förstår!

Postat av: Linnea

Hej gumman! Hoppas att du läste mitt sms igår, jag förstår om du inte orkade svara. Men hör av dig om du vill ha någon att prata med, jag finns alltid där för dig! Ta hand om dig. Många kramar från mig.

2006-06-14 @ 19:00:32
URL: http://linneosd.blogg.se
Postat av: Linda-Marie

Jag hoppas du vet var jag finns ifall du behöver prata. Ta hand om dig, och lita på magkänslan. Det brukar vara det bästa. Massor med kramar från mig.

2006-06-14 @ 21:24:08
Postat av: Johanna

Gumman, tänker på dej!

2006-06-15 @ 16:03:05
URL: http://hannahjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback