20/06

Allting börjar rulla på ganska bra. Humöret har stabiliserat sig, jag har börjat jobba och det mesta är frid och fröjd. Det funkar super mellan oss och imorgon ska vi äta middag tillsammans. Det känns näsan som en dejt ;) Närå. Vi hoppas båda att allt ska lösa sig, men detta var ett måste som vardagen såg ut. Vi har lärt oss mycket och nu ska vi leva för stunden ett tag, jag tycker det känns viktigt.

Lägenheten är inte ett så snyggt hem just nu. Jag saknar en soffa, en dator (!) och lite annat. Dessutom sover jag fortfarande i en resesäng. Vet inte riktigt hur jag ska göra i sängfrågan. Men det tar sig sakta men säkert iaf och det känns roligt att inreda precis som man själv vill ha det.

Kisses ögon börjar bli bättre vilket känns enormt skönt. Jag har avbokat tiden hos veterinären och ska fortsätta tvätta med koksalt ett par dagar för att se om det går över. Hos tandläkaren gick det också hyfsat. Det var bara små början till hål vilka hon ska åtgärda om två veckor. Känns skönt att det inte var mer, men det kommer väl ändå kosta 2000:- säkert.

Morfar piggnar till rätt bra. Allt efter hjärtinfarkten börjar sakta men säkert komma tillbaka och idag kunde han iaf gå med vårt stöd. Det var skönt att se! Jag hoppas han kommer sig hem till mormor inom kort.

Är på jobbet nu och måste nog gå ned nu, det är ett och annat att stå i såhär mitt i midsommarveckan.. lax, strömming, sill.. :P På tal om midsommar, vad är planerna? Jag har flera alternativ, men inget bestämt.

Well, vi hörs snart!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida Olsson

Frida,
jag är riktigt sjuk! Legat med hög feber ända sedan igår kväll. Bläää!

Postat av: Linda-Marie

Det låter som att du börjar må bättre och livet börjar flyta på lite bättre, helt klart skönt att höra!
Hoppas det går bra på maxi i midsommarstressen! Kram vännen.

2006-06-20 @ 19:21:42
Postat av: Linnea

Vad härligt att du mår bättre. Jätteroligt att prata med dig igår, det måste bli oftare nu när vi båda är mycket ensam och vi har halebop. Glad Midsommar! Puss&Kram

2006-06-21 @ 19:05:57
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback