23/06

Midsommarafton! Var det såhär det kändes? Jag minns den som dans runt stången, blommor, sång och jordgubbstårta. Idag har jag definitivt inte haft det så än. Jag har tvättat (varje maskin tar 2 tim, suck!), sen har jag gått hit på jobbet för att betala lite räkningar. Men jag tror midsommar detta år kommer bli lyckat, bara vi kommer oss iväg.

Klockan 14 ska vi träffas för att handla till vår grillspettsbuffé, riktigt bra matval tycker jag! Sen ska vi väl åka uppöver till Malin & Mattias stuga. Troligast blir nog också att vi sover över. Det brukar vara mysigt! Det känns skönt att fira med de gamla vanliga.

Jag är helt övertygad om att vi tagit rätt beslut i livet just nu. Jag håller på bli min egen bästa vän och det trivs jag alldeles utmärkt med. Sen att han fortfarande är fin att se på det nekar jag inte till. Kanske har vi övergått från det perfekta paret till bästa vänner? Hursomhelst, det spelar ingen roll. Jag har ingen brådska i livet, jag tror det visar sig.

Nu ska jag plåstra om mina fötter, prata lite med folket här, sen är det nog dax att möta upp och börja handla! Sugen på godis är jag också :)
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback