28/06

Jag snyltar lite på Annikas dator. Håller på bli galen att bara ha mobilnätet som kontaktnät. Men snart får jag faktiskt en dator, kanske till helgen. Det känns mycket bra!

Lägenheten tar mer och mer form. Jag har en soffa nu och fönstren är väl i stort inredda. Funderar fortfarande på sängfrågan. Kanske köper jag ett bord och stolar av Annika. Idag fick jag och Ida äta på mitt enorma balkongbord, hehe. Men det var en mysig middag iaf.

Har enormt fullspäckat schema nuförtiden. Har väl sällan haft såhär mycket saker för mig. Just nu hoppas vi på fredag att vi åker till Lycksele djurpark med mina syskonbarn och sen kommer ju Hanna hem ockå!

Nä, nu måste jag vara lite social. Förhoppningsvis dyker jag upp uppkopplad från lägenheten till helgen!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida Olsson

Sötnos,
så du satt och bloggade medan jag och Annika häckade framför tvn? Tok!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback