30/06

Hjälp vad tiden går! Imorgon är det juli. Snart fyller Alva fyra, Daniel konfirmerar sig, Hanna kommer hem, jag fyller 21 och semestern kommer allt närmre. Sommaren får gärna stå stilla, men allt som ska hända för däremot gärna ske ;)

Igår hade jag en jättemysig kväll med arbetskamraterna. Vi åt ute på filtar hos mig, spelade kubb och åkte sedan och tog en runda på Umeåcampingens äventyrsgolf. Ikväll har jag inte några direkta planer, men imorgon ska man väl ut på stan på Wheels efter jobbet.

Sitter hemma hos mor & far nu, har ätit jordgubbar och fixar en del saker på datorn nu. Saknar att inte ha en egen och under helgen verkar jag inte få min heller.. men kanske innan nästa iaf. Ska ned på stan sen och fixa lite saker också. Det är ju så härligt med sommar, det blir aldrig mörkt så dagen blir nästan så lång som man vill ha den ;) Hoppas på något sorts sällskap ikväll, annars får jag väl fixa i lägenheten. Har köpt ett barbord och stolar av Annika, nu måste jag bara få upp det också!

Nä, tjugo minuter på mig att fixa allt! Du kan väl mobilnumret?
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback