01/03

Lars åker inte till fjkälls i helgen. Det fanns ingen snö i Kittelfjäll, och de åker ju enbart för skoteråkning, så allt slutades bort och han är hemma i helgen :) Jag sticker inte under stolen med att det känns rätt skönt att få vara tillsammans lite i helgen även om det bara tycks bli söndag som vi hinner ses.. Vi åkte ändå till Sävar ikväll. Jag ville ju såå gärna se hans mammas lilla hundvalp Simba. Så söt! Oj oj, jag är förälskad. Jag SKA bara ha hund när jag blivit vuxen ;)

Missade OC ikväll. Kan inte tro att det är sant! :P Jag? Som tur är skulle lillebror försöka ordna det till mig. Är ledig imorgon, tack & lov. Eller egntligen har jag ett bra schema, men man tackar ju aldrig nej till ledighet. Det blir nog inte mycket gjort, förutom en lunch med Helena?

Katten jamar så jag blir galen! Måste mysa med henne innan jag ska gå isäng. Hörs imorgon!
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Erikas familj har skaffat en kotty eller vad de nu var, en tax. Haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback