02/03

Detta har jag väntat på. Vi har fått nys om en lägenhet, och har fått första tjing. Tills vi bestämt oss vill jag inte dela ut detaljer. Vet ju ingenting om hur fräsch den är och sånt. Och eftersom vi är de enda som vet nått än.. iiiii!! Ikväll kl 19.30. Hoppas det är helt perfekt för oss! Det känns bra, men man ska ju inte ta ut segern i förskott.

Hursomhelst. Har ätit lunch med Helena idag, det var trevligt. Vi är så lika och jag känner verkligen att jag trivs i hennes sällskap, alltid. Ät tacogratäng på Station. Mycket bra. Har köpt pappas fördelsedagspresent idag också och handlat middag. Vi ska äta parisare idag :)

Nu vill jag bara att klockan ska bli mer.. blev så ivrig. Så länge som jag sökt och sökt och inte egentligen hittat något som vart riktigt 100%-igt. Men detta känns verkligen bra, hittills.

Over n' out
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad roligt med lägenheten! Hoppas det går bra :) Ville du vara med mig & Johanna imorn? :)

Postat av: Malin

Åhh, vad nyfiken jag blir!

2006-03-03 @ 09:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback