03/03

Lars åkte ju inte till fjällen och det är verkligen så skönt att vara hemma tillsammans! Ikväll ska vi bara mysa och ta'et lugnt. (Johanna & Ida -vi ses i veckan!) Imorgon jobbar jag 7-17, så tråkig tid. Sen ska jag försöka ta mig hem och sedan till Erika för imorgon är det Färskvaru-fest! Hela avdelningen är peppad. Kommer nog bli en riktig höjdare.

Vi tittade på lägenheten igår! Jag är förälskad :) Vi har bestämt oss för att tacka ja och hoppas verkligen att vi får den och att de kan fixa bort den dubbelhyra vi eventuellt åker på i juni. Lägenheten ligger på bottenvåningen, en trea på 71 kvm. Med en uteplats från vardagsrummet :) Mycket fina fönster och små detaljer. Tvättstuga på toaletten! Åh, så underbart. Och egen ingång. Jag hoppas vi får den. Med lite nya tapeter och en storstädning (Lars påstod att det luktade illa där) så tror jag att det kan bli riktigt bra.

Fick supergod middag idag. Jag bestämde och Lars lagade :) Laxfjärilar, med pasta och aioli.. Nu saknas bara godispåsen för att fredagen ska kännas fulländad.
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du får en härlig kväll hemma då :)
Har precis kommit hem från Holmsund och ska snart kila till Johanna och hämta upp henne (har bil i helgen).

Vad roligt med lägenheten :) När får ni veta om den är er? :)

Postat av: Hanna

Inget godis älskade! Utmana mig, jag har sprungit 2,5 km varje dag nu dom tre sista dagarna och slutat med godis, haha får se hur länge det håller.

Appropå lägenheten hoppas jag verkligen att ni får den :D när får ni veta? Åh, vad spännande! Idag kommer Jonas hem, jag vet knappt vad jags ak göra, de bara spritter i kroppen, hoppas han är lika kär som när han åkte. =) Älskar dig, mest!

2006-03-04 @ 09:59:30
URL: http://haannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback