04/03

Sitter här i min ensamhet och klunkar cider! Men det är rätt trevligt. Jag har bra musik, god cider och är verkligen peppad för kvällen! Tror inte den kan misslyckas med så fina arbetskamrater. Hanna fick välja kläder idag, jag kan inte göra sånt själv.. Belv samma som Barbadoshelgen, men de visste ju ingen. Förrän nu då. Ska strax gå, ska åka med Hugo från Max kvart i sju. Hoppas vi hittar dit, men de ska nog inte vara några större bekymmer.

Imorgon har jag & Lars en dag tillsammans. En bakisdag. Jag längtar faktiskt redan! Det är så skönt att inte ha några måsten och bara ligga och glo på tv och ta det riktigt lugnt hela dagen. Jag tog på mig min lediga dag i veckan så jag är inte ledig förrän torsdag v 11 nu. Usch, vad länge det kändes dit. Tur jag har några kvällar så jag får sova ut iaf.

Nä, nu ska jag packa ned vesäntliga saker i väskan och sen är det snart dax att börja trippa mot Max. Har redan skorna på mig ;)
Frida

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

åhh..have fun=)!

Postat av: Ida

Hoppas du hade riktigt roligt igår :)

2006-03-05 @ 12:36:01
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback