06/03

Bloggen har blivit ett måste. Även om det inte finns speciellt roliga saker att berätta så måste jag skriva lite ;)

Jobbade över tre timmar idag! Ska jobba extra på fredag och min lediga dag v 12 så jag kommer få massa pengar :) Eller tja, de ska ju användas till en massa saker på min "borde-göra-lista".

Jag ringde upp Lerstenen idag och tackade nej till lägenheten. Jag kände verkligen för den men Lars var som sagt inte övertygad, så då kändes det bättre att avböja. Man ska ju trivas båda två, det är ju viktigast. Tills vidare har vi inte tänkt så mycket. Vi kommer nog bo kvar här, nått eller några år till iaf. Den som lever får se.. imorgon kommer jag kanske med några nya ideér.

Städa, tvätt och sånt idag, igen. Man gör ju ingenting annat när man är ledig! Ser fram emot att åka och se hur Sandra & Samuel har det. Hur magen mår och träffa familjen Åström/Ågren :)

Imorgon är vi lediga hela förmiddagen tillsammans! Underbart.
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

I miss you!

Postat av: Hanna

Tråkigt att det inte blev nåt. Lars är som svårt helatiden. :) alltid han som viker, men... som sagt man ska ju trivas båda två. Saknar dig nu, minns du att du sa till mig att du skulle komma när jag behövde dig? I do...

2006-03-07 @ 10:18:12
URL: http://haannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback