08/03

Jag har såå tråkigt! Tråkigt tråkigt tråkigt! Jag är i behov av ständig rörelse :P Eller nått.. Hehe. Lars åkte med kusinen till Skellefteå för att se ishockey så jag blev ensam. Iofs har jag massor med saker jag kan göra. Om jag bara hade velat vill säga. Pappa fyller år i helgen så vi ska dit imorgon. Jag ska baka egen tårta hade jag tänkt. Sen ska jag göra matlådor för veckan och diska och vika tvätt. Usch.

Vi fick kalkylerna på huset idag. Man blir verkligen ivrig. Men vi måste tänka oss för ordentligt och räkna om och om igen. Jag vet verkligen inte hur vi kommer göra, det är ganska fifty fifty. Stackars er, några verkar bli riktigt förvirrade i alla våra svängar hit och dit.

Nä, nu börjar det kanske vara dax för lite middag! Msn, ringa eller kom hit. Det vore trevligt.
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så himmla roligt med huset!
Ska försöka skriva lite i min blogg igen.
Var ett tag sedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback