11/03

Pappas födelsedag. Grattis till honom! Nästa år kommer jubileét.

Sitter på jobbet, klockan är 06.19 och jag börjar om ungefär 40 minuter. Åkte med Micke så Lars inte skulle behöva skjutsa mig. Idag är jag inne på min sjätte dag och har fyra arbetsdagar kvar innan ledigt :/ Men sen kommer helgen. Lars åker bort, men eventuellt får jag åka till Stockholm på en helgvisit hos syster. Det skulle behövas (inte i plånboken dock).

Fick brev från tandläkaren igår. Där stod att jag var välkommen i torsdags. Tack för den! Hur skulle jag veta det.. jag tänker inte betala nån debiteringsavgift. De kan ju inte skicka ut brevet en dag för sent. Jag måste dock dit snart, men gruvar mig så mycket. Nästa lön kanske..

Körde skoter igår :) Det var riktigt kul, första gången i år och nu försvinner snart snön. Aja, jag ångrar inte att jag tog kortet. Det kommer ju fler tillfällen (fler år). Hade smink i hela ansiktet när vi kom tillbaka. (Hade frysit på ögonfransarna vilket tinade då vi kom in i värmen) Jag såg inte klok ut, ovanför ögonbrynen och ned på kinderna, haha.

Har sovmorgon imorgon iaf. Tillsammans med min man. Ska bli så mysigt och skönt att få sova ut efter alla dessa mornar då klockan ringt vid fem.

Huset ja. Vi har råd enligt kalkyl och banken. Men det var alldeles för enkelt kök, några vitvaror vi ville byta ut, andra golv, innerdörrarna ville vi ha den dyrare modellen och tja.. det rullar snabbt iväg. Dessutom är det ju lite ovisst med räntor och sånt, så vi bestämmer oss för att skjuta det framför oss. Antagligen går räntorna upp och priserna ned så det kommer väl fler tillfällen. Jag har förlikat mig med tanken att svettas i lägenheten i sommar. Dyker nått bra upp får vi se, men just nu har vi lagt allt bostadssökande på is ett tag.

56 dagar kvar..
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Längtar efter dig!

2006-03-11 @ 12:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback